perjantai 9. maaliskuuta 2012

vähän niitä näitä









tässä vähän kuvia mitä oon räpsiny tässä viikon aikana, ihan hulluu vauhtii menny toi viikko en voi käsittää miten on jo perjantai (ei siinä että se mua haittais haha) koulussa ihan suht rentoo kun ei oo pahemmin ollu kokeita, ainut stressin aihe on tasan viikon päästä oleva esitys suomesta mun rotaryklubille (joka siis ei ole vielä valmis............) mut eiköhän se siitä. päivä päivältä on valosampaa ja pakko sanoo et ei voi olla huonolla tuulella kun aurinko paistaa ja kevättakilla mennään! 

tiistaina ja torstaina olin tavalliseen tapaan vähä urheilemassa ja keskiviikkona mun parhaan ranskalaisen kaverin stephin luona kattomassa sellast nuortenleffaa (LOL) joka oli just hauska ja oli sika kiva kattoo ja ymmärtää aikalla kaikki vaik ne puhu suht paljon slangii (se oli siis ranskalainen) :) huomenna sitten takas kouluun ku mennään tyyliin kaikki terminalet (abiluokat) auttamaan opettajia kun meijän koulu järjestää avoimet ovet tapahtuman jossa esitellään kaikkee mitä koulu tekee tuleville yläasteen ja lukion oppilaille. ja illalla host perheen kanssa korispelii kattomaan ja siitä sitten illalliselle tai johonkin vastaavaan... että semmosta viikonloppua :) pitäkää kiva viikonloppu myös siellä ruudun toisella puolella! 
Bisous, Emma

(niin siis suurimman osan noista kuvista otin tänään illalla auringonlaskun aikaan, hihiii)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti